عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دزفول گفت: واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده منتهی به روستای حمزه شیرین آب دزفول منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.  غلامرضا روان‌پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: ساعت ۱۳:۲۲ امروز واژگونی یک دستگاه پیکان وانت […]

عصر خوزستان:

 واژگونی پیکان وانت در دزفول یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

دزفول- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دزفول گفت: واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده منتهی به روستای حمزه شیرین آب دزفول منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.

 غلامرضا روان‌پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: ساعت ۱۳:۲۲ امروز واژگونی یک دستگاه پیکان وانت به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول اطلاع داده شد که نیروهای اورژانس از پایگاه جاده ای ۷۰۸ و پایگاه شهری ۷۰۱ به محل حادثه در مسیر روستای شیرین آب  اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از سرنشینان خودرو که زن بود در این حادثه فوت و پنج سرنشین دیگر شامل ۲ کودک سه و پنج ساله، ۲ نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله و یک زن مصدوم شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دزفول گفت: مصدومان حادثه برای درمان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. 

منبع: ایرنا