عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: با تکمیل طرح توسعه شبکه آب آشامیدنی منطقه محروم سرسرباز شهر سیاه‌منصور از توابع دزفول، واگذاری انشعاب آب به ساکنان این منطقه آغاز شد. مصطفی اسماعیل سالم سه شنبه شب به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: اهالی منطقه سرسرباز برای تقاضای انشعاب و بهره‌مندی از آب آشامیدنی می‌توانند به […]

عصر خوزستان:

واگذاری انشعاب آب شرب به ساکنان منطقه محروم سرسرباز دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: با تکمیل طرح توسعه شبکه آب آشامیدنی منطقه محروم سرسرباز شهر سیاه‌منصور از توابع دزفول، واگذاری انشعاب آب به ساکنان این منطقه آغاز شد.

مصطفی اسماعیل سالم سه شنبه شب به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: اهالی منطقه سرسرباز برای تقاضای انشعاب و بهره‌مندی از آب آشامیدنی می‌توانند به اداره مشترکان آبفا منطقه دزفول واقع در خیابان حافظ تقاطع خیابان کشاورز مراجعه کنند.
وی افزود: آبرسانی به این منطقه در ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع تعریف شده که با اجرای آن ۱۰۰ خانوار از انشعاب و نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول هزینه تکمیل این طرح رع ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

منطقه سرسرباز سیاه منصور از مناطق حاشیه ای و محروم دزفول است که از کمترین امکانات رفاهی بهداشتی بی بهره است.

نبود آب آشامیدنی یکی از مهمترین مطالبات اهالی این منطقه محروم دزفول بود.

به گزارش ایرنا اهالی منطقه سرسرباز دزفول از ۲۰ سال پیش در این منطقه ساکن شدند که بعدها به شهر سیاه منصور ملحق شد و افزون بر ۸۰۰ خانوار دارد.

منبع: ایرنا