عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مسوول مراجعات مردمی دفتر امام جمعه آبادان با اشاره به راه اندازی پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا گفت: تاکنون در ۲ مرحله کمک‌های مردم آبادان به زلزله زدگان اندیکا ارسال شده است. سید محمد موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این […]

عصر خوزستان:

ارسال ۲ مرحله کمک‌های مردم آبادان به زلزله زدگان اندیکا

آبادان – ایرنا – مسوول مراجعات مردمی دفتر امام جمعه آبادان با اشاره به راه اندازی پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا گفت: تاکنون در ۲ مرحله کمک‌های مردم آبادان به زلزله زدگان اندیکا ارسال شده است.

سید محمد موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها شامل خرما، نوشت افزار، اسباب بازی، آب معدنی، سبد غذایی و کیک بودند که بین روستاهای خسارت دیده از زلزله در اندیکا ارسال و توزیع شدند.

وی ادامه داد: برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مرحله سوم نیز پویش مردمی توسط دفتر امام جمعه، مسجد مهدی موعود و موسسه خیریه یاس فاطمه در آبادان تشکیل شد.

موسوی گفت: هم اکنون نیز مقدار قابل توجهی کمک‌های مردمی شامل پتو، بسته غذایی، آب معدنی، نوشت افزار و بخاری توسط مردم خیر آبادان جمع آوری شده است.

وی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۱۲۶۰۴ به نام موسسه خیریه یاس فاطمه آبادان واریز کنند همچنین شماره همراه ۰۹۱۶۶۳۰۳۰۱۲ آماده پاسخگویی در این زمینه است.

مسوول مراجعات مردمی دفتر امام جمعه آبادان اظهارداشت: مردم می‌توانند کمک های خود را به دفتر امام جمعه و مسجد مهدی موعود(عج) آبادان تقدیم کنند.

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ که بزرگترین آن ۵.۷ درجه ریشتر بود در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد و اندیکا را لرزاند.

به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد.

۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند.

منبع: ایرنا