عصر خوزستان: اندیمشک- ایرنا- امام جمعه اندیمشک با تشریح ابعاد وقایع ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در اجتماع مردمی گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در مصلای نماز جمعه اندیمشک افزود: آمریکای جنایتکار […]

عصر خوزستان:

امام جمعه اندیمشک: نظام‌های استکباری فرعون زمان هستند

اندیمشک- ایرنا- امام جمعه اندیمشک با تشریح ابعاد وقایع ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در اجتماع مردمی گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در مصلای نماز جمعه اندیمشک افزود: آمریکای جنایتکار برای تسلط خود بر کشورها از همه امکانات و توطئه‌ها استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: استکبار کشورهای مختلف را غارت کرده و سیری ناپذیر است اما رزمندگان و فرزندان مقتدر ایران اسلامی، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای پرافتخار ما بزرگترین پشتوانه مردم هستند و اجازه دست درازی به آنها نمی‌دهند.
 امام جمعه اندیمشک اظهارداشت: فرزندان ایران در روزهای اخیر بزرگترین ضربه را به آمریکا زدند که این اقدام در دنیا بازتاب وسیعی داشت.
وی هوشیاری مردم و  وحدت ملی را برای مبارزه با فرعون زمان ضروری دانست و افزود: کینه آمریکا روز به روز نسبت به اسلام و نظام اسلامی بیشتر می‌شود لذا مبارزه با نظام سلطه یک مبارزه ملی است.

حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه روز تسخیر لانه و مقر جاسوسی به فرموده امام راحل (ره) انقلاب دوم بود، گفت: سال ۵۷ در انقلاب اول فقط استبداد از ایران رفت اما در انقلاب دوم یعنی روز تسخیر لانه جاسوسی، دست‌های استعمار و استکبار هم قطع شد به همین دلیل آنها بیش از۴۰ سال است دست بردار نیستند و همواره علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.

در این اجتماع بزرگ، حاضران با فریادهای الله اکبر، مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و سر دادن شعارهایی، یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند.

منبع: ایرنا