عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر استحکام درونی کشور را بهترین راه برای شکست آمریکا دانست و گفت: پشتیبانی، حمایت و رفع موانع تولید بزرگترین مجاهدت برای مقابله با استکبار است. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در صحن مسجد جامع خرمشهر اظهارداشت: باید با […]

عصر خوزستان:

امام جمعه خرمشهر: استحکام درون کشور بهترین راه برای شکست آمریکا است

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر استحکام درونی کشور را بهترین راه برای شکست آمریکا دانست و گفت: پشتیبانی، حمایت و رفع موانع تولید بزرگترین مجاهدت برای مقابله با استکبار است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در صحن مسجد جامع خرمشهر اظهارداشت: باید با تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، مسایل اقتصادی کشور و معیشت مردم را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر گسترش تجارت خارجی بویژه با کشور همسایه عراق و برداشتن مشکلات صادرات کالا بیان کرد: باید مراودات تجاری را با کشورهای همسایه و شرق داشته باشیم. 

حجت‌الاسلام عادل پور بیان کرد: تلاش برای تحقق عدالت، جلوگیری از تبعیض و شکاف طبقاتی و مبارزه قاطع با فساد از راه‌های مبارزه با استکبار جهانی هستند.

وی با قدردانی از نیروی دریایی سپاه در جلوگیری از دزدی دریایی آمریکا و توان رزمی این نیرو افزود: امروز خفت، ذلت و حقارت آمریکا به جایی رسیده که دست به دزدی دریایی می‌زند ولی نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل آنها ایستاد.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دشمن بر جوانان ما تمرکز کرده است، گفت: باید جلوی نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را گرفت و بر صیانت از جوانان تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی برای به زانو درآوردن دشمن افزود: آمریکا در همه ابعاد دچار مشکل شده است.

به گزارش ایرنا جمع زیادی از مردم و مسئولان خرمشهر به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

آنان شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، دست خدا خامنه ای رهبر ماست، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و منشاء هر جنایت و توطئه آمریکا است، سر دادند.

منبع: ایرنا