عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تاکنون ۶۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه شرق اهواز  تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است. امراله مردانی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۸۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شرق اهواز یک دُز و ۵۵ درصد هر […]

عصر خوزستان:

تزریق ۶۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در شرق اهواز

اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تاکنون ۶۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه شرق اهواز  تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است.

امراله مردانی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۸۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شرق اهواز یک دُز و ۵۵ درصد هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده اند همچنین ۶۱.۷ درصد گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یک دُز و ۱۳.۷ درصد هر ۲ دُز را تزریق کردند.

وی افزود: انجام واکسیناسیون باید در زمان کوتاهی انجام شود تا اثرگذارتر باشد لذا باید هر چه سریعتر بتوانیم بیش از ۸۵ درصد جامعه را واکسینه کنیم. 

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: اکنون میزان مراجعه و ابتلا در شرق اهواز نسبت به پیک پنجم بیماری ۶ برابر کاهش یافته و خوشبختانه روند بیماری همچنان نزولی است.

وی با اشاره به اینکه لازم است دیگران را به امر واکسیناسیون تشویق کنیم افزود: روزانه بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر به مراکز بهداشتی شرق اهواز برای واکسیناسیون مراجعه می کنند.

مردانی گفت: از شهروندان درخواست داریم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دچار عادی انگاری نشوند تا بتوانیم بیماری را مهار کنیم.

۴۸ درصد از جامعه هدف استان خوزستان ۲ دُز و ۷۲ درصد یک دُز واکسن را تزریق کرده اند

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، هشت شهرستان زرد و ۱۷ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا