عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز پنجشنبه در مدارس هاجر و سمیه شادگان نواخته شد. به گزارش ایرنا این آیین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور جمعی از مسئولان، مدیران مدارس و دانش آموزان شهرستان شادگان برگزار شد. شرکت کنندگان در […]

عصر خوزستان:

زنگ استکبارستیزی در شادگان نواخته شد

آبادان – ایرنا – زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز پنجشنبه در مدارس هاجر و سمیه شادگان نواخته شد.

به گزارش ایرنا این آیین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور جمعی از مسئولان، مدیران مدارس و دانش آموزان شهرستان شادگان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایت استکبار جهانی را محکوم و بر تداوم راه شهدا و انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

امام جمعه شادگان در این آیین گفت: ۱۳ آبان برای نسل نوجوان و جوان است که راه و شیوه‌های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری افزود: آمریکا در صدر مستکبران جهان قرار دارد و سیاست های تحریمی علیه کشور اسلامی ما بیانگر تنفر آنها از اسلام است.

وی ادامه داد: آمریکا رژیمی استکباری، جنگ افروز، تروریست پرور، مداخله گر، فاسد و انحصارطلب دارد که ستیزه‌گری و مقابله با آن عین عقلانیت است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه شهادت اوج تعالی و تعیین کننده روند و مسیر تکامل و بهترین الگوی انسانیت در جامعه بشری است، اظهارداشت: انقلاب ما با مبنا و ریشه دینی و مذهبی برخاسته از الگوی شهادت بوده و استان ما نیز استان الگوها است. 

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این آیین گفت: کشورهای استکباری به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته اند.

امید صبری پور با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاور دانش آموزان انقلاب اسلامی است، افزود: تسلیم نشدن در مقابل مستکبران از مهمترین اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان را با این فرهنگ متعالی آشنا می کند.

وی ادامه داد: آمریکا از دیرباز با ملت ایران سر دشمنی داشت و در سال های قبل و بعد از انقلاب چپاول گری‌های این کشور را بر ملت ایران دیده ایم و به طور قطع هرجنایتی علیه ملت مظلوم ایران و سایر کشورهای جهان صورت گرفته و می‌گیرد پای آمریکا در میان است.

سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص برخورد سپاه پاسداران با ناوهای آمریکایی گفت: اقدام به موقع سپاه با سارقان نفت نمایانگر قدرت بازدارنده ایران است.

منبع: ایرنا