عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب تمام سعی خود را برای براندازی نظام داشتند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هدف شوم آنها خنثی شد. به گزارش ایرنا حبیب آقاجری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شعر […]

عصر خوزستان:

نماینده ماهشهر: سربازان گمنام تهدیدهای دشمنان انقلاب را خنثی کردند

اهواز – ایرنا – نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب تمام سعی خود را برای براندازی نظام داشتند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هدف شوم آنها خنثی شد.

به گزارش ایرنا حبیب آقاجری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شعر گمنامی که با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج)  در ماهشهر برگزار شد، افزود: امروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز و شهدای دانش آموز است که باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا است، ادامه داد: حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیتی است که ما داریم، در این شرایط باید در بحث سایبری و جنگ نرم مثل جنگ سخت در صحنه باشیم.

آقاجری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به امنیت منطقه ماهشهر با توجه به وجود صنایع موثر در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: این منطقه از مشکلاتی دیرینه نظیر بیکاری ۲۵ درصدی با وجود صنایع پتروشیمی رنج می‌برد.

وی خواستار اشتغالزایی در ماهشهر شد و افزود: حدود ۲۲ هزار نیروی بیکار در این منطقه وجود دارد که انتظار می‌رود در حوزه پتروشیمی‌های این منطقه شاغل شوند.

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس با تاکید بر لزوم بومی گزینی در استخدام‌ها خاطر نشان کرد: درصورت درنظر گرفتن ۱۰ درصد سود سالانه شرکت‌های اقتصادی بندر ماهشهر برای ایجاد صنایع پایین دستی می‌توان در بحث کاهش بیکاری نقش موثری ایفا کرد.

وی افزود: جوانان این منطقه از تبعیض در گزینش استخدامی و بکارگیری نیروهای غیربومی درحالیکه نیروهای بومی بیکارند، رنج می برند لذا باید در بحث استخدام‌ها سیاست‌ها را تغییر دهیم.

آقاجری با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام بیان کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز این امنیت از طریق سربازان گمنام است.

وی افزود: چنانچه در داخل کشور مردم متحد وامیدوار باشند، در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مشکلات جامعه برطرف خواهند شد.

دومین کنگره ملی شعر گمنامی با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) روز پنجشنبه در ماهشهر با حضور جمعی از شعرا و مسوولان خوزستان شروع به کار کرد. 

منبع: ایرنا