عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: چهار بازیکن تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت برابر نساجی مازندران حضور نخواهند داشت. بهنام سراج جمعه شب ، افزود: دیدار سخت و مهمی برابر تیم خوب نساجی داریم که گرفتن امتیاز مهمترین هدفمان در این دیدار خارج از خانه است. وی ادامه […]

عصر خوزستان:

صنعت‌ نفت آبادان با چهار بازیکن غایب برابر نساجی قرار می‌گیرد

آبادان – ایرنا – مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: چهار بازیکن تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت برابر نساجی مازندران حضور نخواهند داشت.

بهنام سراج جمعه شب ، افزود: دیدار سخت و مهمی برابر تیم خوب نساجی داریم که گرفتن امتیاز مهمترین هدفمان در این دیدار خارج از خانه است.

وی ادامه داد: طالب ریکانی که در دیدار گذشته برابر فجر سپاسی شیراز اخراج شده بود تنها بازیکن محروم صنعت‌نفت در بازی با نساجی است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: احمد اهل‌شاخه، محمود مطلق‌زاده و رضا جبیره سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در این دیدار حساس حضور ندارند.

وی با بیان اینکه دیگر بازیکنان از هر لحاظ آماده قرار گرفتن در ترکیب تیم هستند، افزود: کسب امتیاز برای ما در این بازی بسیار حائز اهمیت است که برای دست یافتن به آن بازیکنان باید خود را باور داشته باشند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته چهارم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است.

منبع: ایرنا