عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان که شامگاه شنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود. به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند. تیم نفت […]

عصر خوزستان:

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان که شامگاه شنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان که نخستین بازی فصل خود را در ورزشگاه خانگی انجام می‌داد در دیدار برابر فولاد انگیزه زیادی داشت.(شاگردان فراز کمالوند به دلیل خرابی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی نتوانستند نخستین دیدار خانگی خود را در مسجدسلیمان برگزار کنند و بازی این تیم به اهواز منتقل شد.)

در نیمه نخست بازی، شاگردان فراز کمالوند و عبداله ویسی موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در امر گلزنی ناموفق بودند.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند؛ همچنین ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند. 

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد اما با این وجود برخی از خبرنگاران بومی شهرستان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان جلوگیری شد.

در دقیقه ۶۳ بازی کرار جاسم بازیکن سرشناس و عراقی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد که ناراحتی کمالوند را به همراه داشت.

در دقیقه ۴۹ احمد الجبوری درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. همچنین در دقیقه ۴۸ محمد قاسمی نژاد روی اشتباه محسن زاده سنگربان نفت در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن را دروازه بان نفت را مهار کرد.

در دقیقه ۵۱ کرار جاسم با شوتی محکم توپ را روانه دروازه تیم فولاد کرد که در آستانه ورود به دروازه، مدافع فولاد مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی و زمین چمن آن از وضعیت مناسبی برخوردار نبود.

کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی چندان مطلوب نبود که نارضایتی هواداران ۲ تیم را در فضای مجازی به همراه داشت.

در این دیدار سیدمهران موسوی از تیم فولاد و هاتف نادری از نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد داور روبه رو شد.

سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی ۲ تیم و به ویژه نفت مسجدسلیمان در برخی صحنه‌ها به داوری معترض بودند.

در پایان بازی موسی کولیبالی و علی عبداله زاده با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت دیگر بازیکنان خاتمه یافت.

ابراهیم میرزاپور مربی فولاد، در نیمه دوم بازی روی یک صحنه نسبت به قضاوت داور معترض بود که سرپرست تیم وی را به روی نیمکت هدایت کرد. 

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی پنج امتیازی شد و در مکان هشتم رده بندی لیگ برتر جای گرفت. همچنین تیم فولاد با چهار امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

منبع: ایرنا