عصر خوزستان: ساری – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آنالیز خوب ما از نساجی در یک هفته اخیر باعث شد با این که بارندگی دو روز گذشته روی کیفیت زمین تاثیر زیادی گذاشت، به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران […]

عصر خوزستان:

علیرضا منصوریان: آنالیز خوبی از نساجی داشتیم و پیروز شدیم

ساری – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آنالیز خوب ما از نساجی در یک هفته اخیر باعث شد با این که بارندگی دو روز گذشته روی کیفیت زمین تاثیر زیادی گذاشت، به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی به دو دلیل بسیار سنگین و سخت بود ؛ نخست این که نساجی در بازی‌های قبلی خوب ظاهر شده بود و بردن این تیم در مازندران کار بسیار دشواری است. در درجه دوم هم با توجه به این که در ۴۸ ساعت گذشته بارندگی داشتیم و کیفیت زمین مناسب نبود، دو تیم نمی‌توانستند بازی خوبی را روی زمین داشته باشند ، اما از نتیجه بازی راضی هستیم. خیلی خوب در طول هفته توانستیم تیم خوب نساجی را آنالیز کنیم.

وی افزود: به همه اعضای تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی، تدارکات و تیم پزشکی خسته نباشید می‌گویم و این برد را به هواداران صنعت نفت و مردم خوب آبادان تقدیم می‌کنیم. امیدواری این برد التیامی برای سه شکست در سه هفته اخیر باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ما به این برد خیلی احتیاج داشتیم. بردن تیمی مثل نساجی در مازندران سخت است. تیم‌ها وقتی به مازندران می آیند به دشواری بازی می‌کنند. پس از دوران کرونا هم اگر هواداران نساجی وارد ورزشگاه شوند و به ویژه اگر بازی در قائمشهر باشد نمی‌توان به این سادگی از نساجی امتیاز گرفت.

منصوریان در پاسخ به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر این که کادر فنی نساجی معتقد بودند او با برخی رفتارها روی تصمیم‌های داور مسابقه تاثیر گذاشت، اظهار کرد: به نظرم اگر خود آقا ساکت الهامی من روی نیمکت بود آنقدر سر و صدای جانبی از کنار نیمکت‌شان نمی‌شنیدیم. وقتی که پدر خانواده روی نیمکت نباشد تمام مجموعه اعتراض می‌کنند. این شاید تاثیر منفی روی بازیکنان خودشان هم می‌گذاشت.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی که شاید تعادل نیمکت نساجی را به هم زد، نبودن سرمربی روی نیمکت بود. وقتی سرمربی باشد یک نفر روی خط با بازیکنان حرف می‌زند. در بیشتر زمان بازی سه یا چهار نفر از نساجی کنار زمین بودند.

سرمربی صنعت نفت آبادان یادآور شد: ما نمی‌توانیم تاثیری روی داور بگذاریم. ما اصلا چطور می‌توانیم روی داور اثر بگذاریم؟ من بعد از پنج ماه روی نیمکت نشستم. چهار بازی آخر آلومینیوم اراک در فصل قبل روی سکو نشستم و سه بازی اول فصل با صنعت نفت را هم محروم بود. اگر روی داورها می توانستم اثر بگذارم این وضعیت را نداشتم و پنج ماه از کنار زمین دور نمی‌ماندم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه من هم کارت گرفتم. البته همیشه کارت‌هایی که می‌گیرم دلیل خاصی دارد و آن هم این است که از خط مرز محوطه فنی رد می‌شوم. هنوز هم نتوانستم این عیب را رفع کنم. سال ۱۳۹۳ در بازی نفت با الاهلی آنقدر از محوطه فنی خودم خارج شده بودم که یک لحظه دیدم در محوطه سرمربی الاهلی هستم. این یک ایراد بزرگ من است که باید آن را برطرف کنم.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم شهدای ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت صنعت نفت آبادان با دو گل حکیم نصاری موفق شد نساجی را شکست دهد و نخستین برد خود را کسب کند. در این دیدار محمد قربانی در دقیقه ۶۰ و مسعود شجاعی در دقیقه ۹۳ به دلیل ردیافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شدند و دیدار هفته پنجم مقابل استقلال را از دست دادند. اکبر صادقی، حامد شیری و کریم اسلامی از نساجی نیز در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

منبع: ایرنا