عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مربی نفت مسجدسلیمان گفت: احترام زیادی برای فولاد قائل هستیم اما باید بگویم که به این مسابقه نیاز داریم. به گزارش ایرنا حمید عبدالهی جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی با فولاد و مسجدسلیمان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوبی داشته و سعی کردیم از نظر […]

عصر خوزستان:

مربی نفت مسجدسلیمان: به برد مقابل فولاد خوزستان نیاز داریم

اهواز – ایرنا – مربی نفت مسجدسلیمان گفت: احترام زیادی برای فولاد قائل هستیم اما باید بگویم که به این مسابقه نیاز داریم.

به گزارش ایرنا حمید عبدالهی جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی با فولاد و مسجدسلیمان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوبی داشته و سعی کردیم از نظر فنی روند بهتری نسبت به هفته های قبل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهیم داشت افزود: به تدریج به اهداف مدنظر آقای کمالوند می رسیم، تعطیلی در مسابقات به ما کمک می کند که از نظر فنی رشد بهتری داشته باشیم.

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شرایط خوبی برای بازی فردا داریم گفت: ما سعی کردیم تیم جسور و شجاعی داشته باشیم و فردا طوری وارد میدان می شویم که سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان در این فصل به جمع ما اضافه شده اند برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان بیشتری داریم.

عبدالهی افزود: از تلاش های آقای پاکدل در این مدت بسیار تشکر می کنم و امیدوارم مسوولان باشگاه پشتیبانی خوبی از تیم انجام دهند. ما تیم رو به رشدی هستیم و قطعا در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد از ساعت ۱۸ روز شنبه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا