عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جهادگران “گروه جهادی راه خدا” با برگزاری اردوی چهار روزه در روستای زلزله زده کُتُک بخش چلو شهرستان اندیکا با محوریت ویزیت و درمان دندانپزشکی، به ارایه خدمات رایگان به اهالی این روستا پرداختند. به گزارش ایرنا ، مدیر گروه جهادی راه خدا روز شنبه در جمع خبرنگاران در […]

عصر خوزستان:

ویزیت رایگان اهالی روستای زلزله‌زده کُتک اندیکا توسط یک گروه جهادی

اهواز – ایرنا – جهادگران “گروه جهادی راه خدا” با برگزاری اردوی چهار روزه در روستای زلزله زده کُتُک بخش چلو شهرستان اندیکا با محوریت ویزیت و درمان دندانپزشکی، به ارایه خدمات رایگان به اهالی این روستا پرداختند.

به گزارش ایرنا ، مدیر گروه جهادی راه خدا روز شنبه در جمع خبرنگاران در بخش چلو شهرستان اندیکا بیان کرد: این اردو با هدف خدمت‌رسانی به مردم آسیب دیده این منطقه از ۱۱ تا ۱۴ آبان برپا شد که در این مدت ویزیت و درمان رایگان دندانپزشکی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا مزرعه افزود: در این اردو با حضور پنج پزشک و هفت دانشجو به‌عنوان دستیار دندانپزشک، ۴۲۰ مورد درمان دندانپزشکی شامل کشیدن، عصب‌کشی و ترمیم انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین با حضور پزشک عمومی ۱۵۰ بیمار روستایی ویزیت شده و داروی خود را به صورت رایگان دریافت کردند.

مدیر گروه جهادی راه خدا بیان کرد: در کنار این فعالیت ‌ها و با توجه به سرمای فزاینده‌ هوا و نبود سرپناه مناسب و سوخت کافی، اهدای لباس گرم نیز به اهالی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: همچنین برنامه‌هایی برای ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان از طریق آموزش بهداشت دهان و دندان و فعالیت‌های فرهنگی در سطح روستاها، اهدای جوایزی از قبیل مسواک، خمیر دندان و نوشت افزار، برگزاری جشن تکلیف برای دختران و جشن ۱۳ آبان با حضور دانشجویان جهادگر و فعال فرهنگی در این منطقه اجرا شد.

گروه جهادی راه خدا،  فعالیت جهادی خود را از اسفند سال ۱۳۹۸ آغاز و در زمینه مبارزه با کرونا تولید روزانه ۴۰ هزار بطری نیم لیتریاقدام کرده است.این گروه با حضور جهادی در آزمایشگاه vtm (محیط انتقال ویروس) در گروه ویروس شناسی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز خدمات شایانی را به مجموعه کادر درمان ارایه داده است.

روستای کتک از توابع شهرستان اندیکا بر اساس سرشماری سال ۹۵ ، بیش از ۶۰۰ نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا