عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – بخشدار اروندکنار به فعالیت همزمان ۶ گروه برای شست‌وشوی شبکه انتقال برق در این شهر برای پیشگیری از وقوع خاموشی اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق اروندکنار در چند روز گذشته شست‌وشو شد. صادق جلالی  روزشنبه ، بیان کرد: هفته گذشته به دلیل همزمانی گرد و غبار […]

عصر خوزستان:

۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق اروندکنار آبادان شست‌وشو شد

آبادان – ایرنا – بخشدار اروندکنار به فعالیت همزمان ۶ گروه برای شست‌وشوی شبکه انتقال برق در این شهر برای پیشگیری از وقوع خاموشی اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق اروندکنار در چند روز گذشته شست‌وشو شد.

صادق جلالی  روزشنبه ، بیان کرد: هفته گذشته به دلیل همزمانی گرد و غبار و رطوبت بالای هوا، سطوح خطوط برق در اروندکنار دچار مشکل شد و باعث خاموشی  در شهر و روستاهای اطراف شد.

وی افزود: با اینکه امسال تاکنون ۲ بار تاسیسات شبکه برق اروندکنار شست‌وشو شده بود ولی گردوغبار شدید محلی همراه با رطوبت بالای ۹۵درصد بخش اروندکنار را با بحران قطع برق ۲ روزه روبه رو کرد.

بخشدار اروندکنار گفت: برای جلوگیری از بحران در شرایط مشابه ۶ خودرو مقره شور اعزامی از اندیمشک، سوسنگرد، هویزه، ماهشهر، امیدیه و آبادان ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق اروندکنار را شست‌وشو کردند.

جلالی بیان کرد: همزمان نیز گروه تعمیرات گرم اعزامی از مسجدسلیمان، اندیمشک و آبادان بدون قطع کردن برق مقره‌هایی را که دچار آسیب شدند تعویض کردند.

وی افزود: با این اقدامات و در شرایط مشابه احتمال قطعی برق در شهر و روستاهای اروندکنار به حداقل خواهد رسید.

به گزارش ایرنا هفته گذشته گرد و غبار رسوب کرده در سطوح خطوط انتقال برق و همزمان رطوبت و شرجی ۹۹ درصدی، باعث قطعی برق ایستگاه‌های برق و خاموشی گسترده در آبادان، خرمشهر و اروندکنار، چوئبده و مینوشهر و روستاهای اطراف شد.

منبع: ایرنا