عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت اصلاح مدیریتی در استان گفت: اصلاحات مدیریتی استان تا ۲ هفته آینده انجام می شود. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان  یکشنبه در نشست شورای معاونان وزارت کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بیان کرد: مدیران جدید به ستاد مرکزی وزارت کشور معرفی شده اند و نیاز […]

عصر خوزستان:

استاندار: اصلاحات مدیریتی خوزستان تا ۲ هفته دیگر انجام می شود

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت اصلاح مدیریتی در استان گفت: اصلاحات مدیریتی استان تا ۲ هفته آینده انجام می شود.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان  یکشنبه در نشست شورای معاونان وزارت کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بیان کرد: مدیران جدید به ستاد مرکزی وزارت کشور معرفی شده اند و نیاز است در استعلام آن‌ها تسریع شود تا نسبت به تغییرات مدیریتی در خوزستان ظرف یک تا ۲ هفته آینده اقدام شود.

وی در این نشست ضمن تاکید بر مدیریت امور جاری استان، به مواردی شامل رفع مشکل شرکت نیشکر هفت تپه پس از گذشت ۶ سال و پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اشاره کرد.

خلیلیان همچنین به مدیریت و  حل  نزاع طایفه‌ای در منطقه ای از استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های متمادی این درگیری طایفه ای  موجب بی ثباتی در منطقه شده بود که خوشبختانه این ۲ طایفه به توافق رسیدند و در حال حاضر  آرامش نسبی در منطقه حاکم است.

وی پیرامون تعیین پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با سفر دولت به استان گزارشی ارایه داد و بیان کرد: این پروژه‌ها در نشستی با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری و دستگاه‌های ذی ربط به تصویب رسید که اجرای آنها رشد و توسعه استان خوزستان را شتاب می بخشد.

استاندار خوزستان همچنین سرعت در تخصیص اعتبار مصوب دولت در خصوص زلزله اندیکا  را از سازمان برنامه و بودجه خواستار شد.

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد که اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد. ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند. 

شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا