عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آسیه رحمتی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله پایانی بخش بین‌الملل بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت. به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این قصه گوی خوزستانی مربی فرهنگی و سرپرست کانون پرورش فکری […]

عصر خوزستان:

قصه‌گوی خوزستانی به بخش پایانی جشنواره بین المللی کانون راه یافت

اهواز – ایرنا – آسیه رحمتی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله پایانی بخش بین‌الملل بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این قصه گوی خوزستانی مربی فرهنگی و سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اندیمشک می باشد که به بخش بین‌الملل این جشنواره راه یافته است.

هیئت‌داوران مقدماتی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی از میان ۱۵۰ شرکت‌کننده ایرانی و خارجی، ۴۰ قصه‌گو را برای اجرای پایانی در این بخش انتخاب کرد.بر همین اساس، ۲۱ قصه‌گوی خارجی و ۱۹ قصه‌گوی ایرانی در بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش کیمیا یعقوبی گودرزی، فرزانه صادقی، مهدی محمدیان و بهناز مهدی‌خواه هر چهار نفر از تهران، مرضیه پولادی باغبادرانی، مصطفی جعفری‌خوزانی و مریم سامی هر سه از اصفهان، محسن ساجدی‌فر، داود ریحانی و غلامرضا جهانپا هر سه از خراسان رضوی، طاهره اصفهانی از کردستان، فریده محمودی از مرکزی، فاطمه محمودی از آذربایجان شرقی، لیلا ابراهیمی از قزوین، زهرا اتحادی از یزد، افسانه بازیار از آذربایجان غربی، سوسن حیاتی و قمر غلامیان هر دو از بوشهر و آسیه رحمتی از خوزستان، ۱۹ قصه‌گوی ایرانی هستند که به بخش بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کردند.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا