عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان ضمن هشدار به پزشکان در خصوص رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مطب‌ها گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب پزشکان در خوزستان بسیار پایین بوده و نگران کننده است. به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست ستاد […]

عصر خوزستان:

هشدار ستاد کرونای خوزستان در خصوص مطب پزشکان

اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان ضمن هشدار به پزشکان در خصوص رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مطب‌ها گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب پزشکان در خوزستان بسیار پایین بوده و نگران کننده است.

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست ستاد عملیاتی کرونا خوزستان در محل استانداری اظهار داشت: مطب ها نقطه ضعف استان خوزستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و در طول چند ماه اخیر بارها با این مشکل مواجه بوده ایم.

وی گفت: در هفته جاری به همراه معاونت بهداشتی، درمانی و سازمان نظام پزشکی بازدیدی از مطب پزشکان انجام می شود و امیدواریم تا هفته آینده شرایط مطب پزشکان از نظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر شود.

حیاتی در ادامه ضمن تشکر از بانک های استان بابت زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: لازم است بانک ها بیش از گذشته به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به تقویت طرح شهید سلیمانی در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: از فرمانداران انتظار داریم اهتمام ویژه‌ای نسبت به طرح شهید سلیمانی داشته باشند و کمبودهای لازم در خصوص این طرح را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: بخش لجستیکی طرح شهید سلیمانی در اهواز باید مورد توجه قرار گیرد.ظرف ۲ روز آینده باید ۳۰ دستگاه خودرو از سوی استانداری و ۴۰ دستگاه خودرو از سوی فرمانداری اهواز در اختیار این طرح قرار گیرد.

حیاتی در خاتمه با بیان اینکه سامانه سیدا مبنای واکسیناسیون دانش آموزی در استان می باشد گفت: بر اساس این سامانه تاکنون ۷۸.۵ درصد جمعیت دانش آموزان خوزستان واکسینه شده اند. 

وی اظهار داشت: ستاد ملی کرونا زمان‌بندی و ظرفیت کلاسهای درس را مشخص کرده و باید تابع این تصمیم بود و نمی توان خلاف آن عمل کرد. 

 اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا