عصر خوزستان: تهران- ایرنا- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتکل و اندیکا، خواستار اقدام فوری در مناطق زلزله زده خوزستان و چهارمحال بختیاری به دلیل نزدیکی به فصل سرما و شرایطی کرونایی شد. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علیرضا ورناصری قندعلی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: به دلیل عدم برخورداری […]

عصر خوزستان:

درخواست نماینده مجلس برای رسیدگی به مناطق زلزله‌زده اندیکا

تهران- ایرنا- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتکل و اندیکا، خواستار اقدام فوری در مناطق زلزله زده خوزستان و چهارمحال بختیاری به دلیل نزدیکی به فصل سرما و شرایطی کرونایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علیرضا ورناصری قندعلی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: به دلیل عدم برخورداری حوزه انتخابیه من از شاخص‌های زیرساختی استاندارد، وقوع بلاهای طبیعی همواره رنج‌هایی فراتر از حوادث طبیعی به‌همراه می‌آورد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتکل و اندیکا، افزود: از وقوع زلزله در شهرستان‌های اندیکا و ایذه در خوزستان و کوهرنگ در چهارمحال ‌و بختیاری ۳۷ روز می‌گذرد.

ورناصری تصریح کرد: به‌رغم زحمات فراوان دست‌اندرکاران، تذکرات پی‌درپی اینجانب و پیگیری‌های مستمر و حضور مدیران ارشد در منطقه، به علت شرایط خاص منطقه، شروع بارندگی‌ها، سرمای زودرس، شرایطی کرونایی، پراکندگی روستاها و صعب‌العبور بودن مناطق حادثه‌دیده، روند آواربرداری، تامین مایحتاج ضروری مردم، تامین علوفه برای احشام، اسکان اضطراری به ویژه چادرهای توزیع‌ شده مورد رضایت مردم صبور و نجیب منطقه نیست.

در ادامه محمد رشیدی با قدردانی از رییس جمهوری و هیات دولت برای سفرهای استانی، گفت: تلاش‌های شبانه روزی و اتفاقات مثبتی برای واردات واکسن و درمان بیماران کرونایی رخ داد به نحوی که روند نزولی در شیوع این بیماری طی می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه حمایت مجلس از دولت را در ادوار مجلس بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: هیات دولت باید از مشورت با نمایندگان برای بهبود شرایط کشور استفاده کرده و پاسخگو باشد.

همچنین سیدسلمان ذاکر در تذکری، گفت: بیش از یک سال است که پیگیر نصب دستگاه‌های تولید نانو در ارومیه هستیم ولی با توجه به اینکه هزینه‌های آن به شرکت آلمانی پرداخت شده اما هنوز راه‌اندازی نشده است در حالی که این کار مستقیم و غیرمستقیم به اشتغال صدنفر منجر می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور ادامه داد: پرسنل همیاری ارومیه حدود ۱۰ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، آیا این پرسنل خانواده، اجاره و هزینه ندارند؟  

ذاکر ادامه داد: نیروهای شرکتی شهرداری‌ها، حجمی‌ها، قراردادی‌ها ۴ ماه است که این افراد حقوق نگرفته‌اند، آیا این انصاف است؟ مشکل را حل کنید.

وی با بیان اینکه بستر فساد نباید ایجاد شود، گفت: نباید از نجابت کارمندان سوء استفاده شود، درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر به موضوع سیم صنعتی ارومیه رسیدگی کنید.

منبع: ایرنا