عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی خانواده شهدا را سنگربانان شهادت و مرزداران فضیلت برشمرد و گفت: شهدا با نثار جان خود ،سهم‌شان را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه آحاد جامعه است که در این راستا بکوشند و با ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه سهم خود […]

عصر خوزستان:

سردار اشتری:خانواده شهدا سنگربانان شهادت و مرزداران فضیلت هستند

اهواز-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی خانواده شهدا را سنگربانان شهادت و مرزداران فضیلت برشمرد و گفت: شهدا با نثار جان خود ،سهم‌شان را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه آحاد جامعه است که در این راستا بکوشند و با ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه سهم خود را ایفا کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در خوزستان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش نشدنی و در اذهان ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، ماندگار است، گفت:شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویت و اخلاق از آرمان های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

وی خانواده های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین‌داری برشمرد و گفت: تکریم و خدمت به خانواده‌ شهدا که بی منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادند افتخاری مقدس و ارزشمند است.

سردار اشتری در ادامه عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی های بارز خانواده معظم شهدا دانست و گفت: صبر و بردباری این عزیزان پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشند.

این مقام انتظامی با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود : شهدا انسان های وارسته ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد : شهادت هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است ، هدیه ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می شود .

فرمانده نیروی انتظامی در سفر به خوزستان از خانواده شهید “مالک رسولی نیک” که در اغتشاشات اخیر خوزستان به شهادت رسید همچنین خانواده های شهیدان “سجاد دالمن” و “مهدی آزمون” که حین گشت زنی مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفته و به شهادت رسیدند تجلیل کرد.

منبع: ایرنا