عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: باید به دنبال یک جاه‌طلبی و موفقیت جدید باشیم تا  روز به روز پیشرفت کرده و روزهای بزرگی را در کنار هم جشن بگیریم. به گزارش ایرنا جواد نکونام سرمربی جدید فولاد سه شنبه شب در آیین معارفه خود در جمع بازیکنان این تیم اظهار […]

عصر خوزستان:

نکونام: به دنبال یک موفقیت جدید در تیم فولاد هستیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: باید به دنبال یک جاه‌طلبی و موفقیت جدید باشیم تا  روز به روز پیشرفت کرده و روزهای بزرگی را در کنار هم جشن بگیریم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام سرمربی جدید فولاد سه شنبه شب در آیین معارفه خود در جمع بازیکنان این تیم اظهار داشت: قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ما است اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. 

وی ضمن تشکر از زحمات کادرفنی سابق، گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ و پرافتخار فولاد هستم و قطعا با کمک هم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و دوباره دل مردم خوزستان را شاد کنیم. 

در ادامه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولادخوزستان ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی سابق، از جواد نکونام و همکارانش برای قبول هدایت تیم فولاد در این مقطع حساس تشکر کرد و گفت: با توجه به شناخت کامل کادرفنی و بازیکنان از یکدیگر، قطعا روزهای خوبی در انتظار تیم فولاد است.

وی افزود: از همگی اعضای تیم درخواست دارم تا با قدرت، نظم و تمرکز کافی برای موفقیت و شادی دل هواداران و مردم خوزستان تلاش کنند و دوباره مانند قهرمانی در جام حذفی، شور و شوق را به دل مردم خوزستان بازگردانند.

گرشاسبی گفت: تمام اعضای هیات مدیره باشگاه و شرکت فولادخوزستان به طور کامل از تیم و کادر فنی حمایت می‌کنند و امکانات مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی و مسابقات داخلی را تا حد امکان فراهم خواهند کرد.

در این مراسم علاوه بر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی ۲ عضو هیأت مدیره باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فولاد خوزستان اکنون با چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم از چهار بازی گذشته خود ۲ باخت، یک برد و یک تساوی کسب کرده است.

منبع: ایرنا