عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آب شرب سالم و پایدار اهالی روستاهای ام الطمیر و سیف السادات از توابع شهرستان اهواز با بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی این روستاها تامین شد. به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، با بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح،  آب آشامیدنی مردم این […]

عصر خوزستان:

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای اهواز رسید

اهواز – ایرنا – آب شرب سالم و پایدار اهالی روستاهای ام الطمیر و سیف السادات از توابع شهرستان اهواز با بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی این روستاها تامین شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، با بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح،  آب آشامیدنی مردم این منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز، از روز پنجشنبه گذشته به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی اهواز، آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

گفتنی است پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا  از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود شکستگی فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود، اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی، آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت افزایش یافته که موجب رضایت اهالی این روستاها شده است.

روستای ام الطمیر و سیف سادات از روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز هستند.

منبع: ایرنا