عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک با تاکید بر اینکه بالندگی هر جامعه‌ای در سایه رشد علمی محقق می‌شود گفت: ارتقای سرانه مطالعه در جامعه نیازمند همراهی و مشارکت عمومی است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:مسلمانان در دوران مختلف پیشرو […]

عصر خوزستان:

امام جمعه اندیمشک:مشارکت عمومی برای افزایش سرانه مطالعه ضروری است 

اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک با تاکید بر اینکه بالندگی هر جامعه‌ای در سایه رشد علمی محقق می‌شود گفت: ارتقای سرانه مطالعه در جامعه نیازمند همراهی و مشارکت عمومی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:مسلمانان در دوران مختلف پیشرو علوم و فنون متعدد بوده اند.

وی بیان کرد: دشمنان همواره سعی کرده‌اند مانع رشد علمی و پیشرفت مسلمانان شوند لذا تلاش مضاعف مسلمین برای تقویت ظرفیت های علمی همواره لازم است.
امام جمعه اندیمشک ادامه داد: همه ما با اهدای کتاب به نهاد کتابخانه ها، برای پربارتر شدن کتابخانه‌ها همت کنیم.

وی همچنین استفاده صحیح از علوم نوین را مهم دانست و افزود:باید از ظرفیت فضای مجازی به نحو شایسته ای برای ارتقای معنویت استفاده کرد.

حجت الاسلام موسوی همچنین با گرامیداشت مناسبت های مذهبی پیش رو گفت: اهل بیت علیهم السلام برای اسلام و ارزش های اسلامی از جان و مال خود گذشتند و امروز برای رسیدن به کمال الهی باید از راه و روش اهل بیت(ع) به شایستگی الگوپذیری شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با توصیه به حضور حداکثری شهروندان در نماز جمعه افزود: در هفته آتی از سه امام جمعه سابق اندیمشک در برنامه های ویژه نماز جمعه تجلیل خواهد شد.

منبع: ایرنا