عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فهیمه سروندی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فهیمه سروندی مربی فرهنگی و مسئول کانون پرورش فکری […]

عصر خوزستان:

راهیابی بانوی خوزستانی به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی قصه‌گویی

اهواز – ایرنا – فهیمه سروندی قصه‌گوی خوزستانی به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فهیمه سروندی مربی فرهنگی و مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اندیمشک است که توانست در رقابت با یک هزار و ۳۲۱ اثر قصه ۹۰ ثانیه ای به این مرحله راه یابد.

بر اساس این گزارش چهار هزار و ۴۵۵ اثر به دبیرخانه بخش قصه های ۹۰ ثانیه ای این جشنواره ارسال شد که یک هزار و ۳۲۱ قصه از بین آنها انتخاب گردید. 

داوران مرحله نیمه‌نهایی متشکل از صادق کیانی‌مقدم مسوول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسوول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسارتهرانی از قصه‌گویان و داوران باسابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کرده‌اند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در موضوع های قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

یادآوری می‌شود هیات داوران مرحله پایانی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بزودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

آسیه رحمتی دیگر بانوی قصه گوی خوزستانی و مربی فرهنگی و سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اندیمشک نیز پیش از این به بخش بین‌الملل این جشنواره راه یافته است.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا