عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک گفت: قاتل فراری پس از گذشت ۲ سال دستگیر و روانه زندان شد. کریم صحرایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:این فرد سال ۹۸ در اندیمشک یک جوان ۲۲ ساله را به قتل رسانده و از آن زمان متواری شده بود. متهم […]

عصر خوزستان:

قاتل فراری در اندیمشک به دام قانون افتاد

اندیمشک – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک گفت: قاتل فراری پس از گذشت ۲ سال دستگیر و روانه زندان شد.

کریم صحرایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:این فرد سال ۹۸ در اندیمشک یک جوان ۲۲ ساله را به قتل رسانده و از آن زمان متواری شده بود. متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است پس از دستگیری به جرم خود اعتراف، و در حضور ماموران آگاهی صحنه قتل را بازسازی کرد.

وی گفت: این متهم که ۲۵ ساله است، شهریور سال ۹۸ در حالی که نقاب بر چهره داشت سوار بر موتورسیکلت، مقتول را در محل کارش با اسلحه کلانشینکف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی ادامه داد: پس از ۲ سال کار اطلاعاتی، متهم در سحرگاه روز ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: قاتل دارای چند مورد سابقه کیفری از جمله سرقت مسلحانه جاده‌ای و سرقت خودرو است که هم اکنون  با قرار بازداشت مناسب، روانه زندان شده است.

صحرایی بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت به وظایف خود برای اجرای عدالت و امنیت و آسایش عمومی تلاش می‌کند.

منبع: ایرنا