عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۰ خانوار که بر اثر آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در شهرستان شوشتر دچار مشکل شده بودند مورد ارزیابی و امدادرسانی قرار گرفتند. به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: روند ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد و نجاتگران […]

عصر خوزستان:

امدادرسانی به ۴۰ خانوار ناشی از آبگرفتگی در شوشتر

اهواز – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۰ خانوار که بر اثر آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در شهرستان شوشتر دچار مشکل شده بودند مورد ارزیابی و امدادرسانی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: روند ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد و نجاتگران جمعیت هلال احمر شوشتر در حال امدادرسانی و برپایی و تجهیز اردوگاه اسکان اضطراری در یکی از مدارس منطقه هستند  تا در صورت لزوم نسبت به اسکان خانوارهای متاثر از آبگرفتگی اقدام شود.

وی افزود:یکی از مناطقی که از این بارش ها متاثر شده شهرک علم الهدی از توابع شهرستان شوشتر است که تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به سرعت به آن منطقه اعزام شدند و در حال ارزیابی منازل خانوارهای آسیب دیده هستند.

خدادادی ادامه داد: با توجه به بارش شدید باران در صبح امروز یکشنبه در برخی نقاط خوزستان و آبگرفتگی معابر شهری، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فراگیر از اواسط روز شنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری در استان هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

بر اثر بارش باران از شب گذشته تا کنون ۳۹.۵ میلیمتر باران در شهرستان شوشتر ثبت شده است.

طبق اعلام هواشناسی خوزستان در شبانه روز گذشته دزفول و شوشتر در استان بیشترین میزان بارش باران را داشته‌اند.

منبع: ایرنا