عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های هواشناسی خوزستان در دزفول و شوشتر ثبت شد. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی در این مدت در شهر دزفول ۴۰ میلیمتر، شوشتر ۳۹.۵، صفی […]

عصر خوزستان:

دزفول و شوشتر رکورددار میزان بارندگی در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های هواشناسی خوزستان در دزفول و شوشتر ثبت شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی در این مدت در شهر دزفول ۴۰ میلیمتر، شوشتر ۳۹.۵، صفی آباد دزفول ۱۹.۷، حسینیه اندیمشک ۱۹.۶، شوش ۱۴.۶، گتوند ۵.۷، لالی و دهدز ۵.۵، بستان ۳.۵، مسجدسلیمان ۲.۸، رامهرمز و ایذه ۰.۳، اهواز ۰.۲، شادگان ۰.۱، بندرماهشهر و بهبهان ۰.۰۱ میلیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه احتمال بارندگی در اواخر وقت امروز یکشنبه در اهواز وجود دارد افزود: در این مدت در بستان و گتوند وزش باد شدید گزارش شده است.

وی ادامه داد: تا زمان فعالیت سامانه بارشی، احتمال وقوع این پدیده در سایر نقاط خوزستان وجود دارد.

بر اساس این گزارش بارندگی که از اوایل صبح در شوشتر، دزفول، اندیمشک و شوش آغاز شده، آبگرفتکی معابر برخی مناطق را به دنبال داشته و در شهر دزفول با وزش باد همراه بود.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فراگیر از اواسط روز شنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری در استان هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

منبع: ایرنا