عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۶ هزار و ۱۵۶ فقره اشتراک برق از ابتدای امسال تا پایان آبان به متقاضیان در کلانشهر اهواز واگذار شده است. مهرداد فارسی مدان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۲۴۵ فقره از این تعداد اشتراک برق روستایی، و پنج هزار […]

عصر خوزستان:

بیش از ۶ هزار اشتراک برق در کلانشهر اهواز واگذار شد

اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۶ هزار و ۱۵۶ فقره اشتراک برق از ابتدای امسال تا پایان آبان به متقاضیان در کلانشهر اهواز واگذار شده است.

مهرداد فارسی مدان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۲۴۵ فقره از این تعداد اشتراک برق روستایی، و پنج هزار و ۹۱۱ فقره اشتراک در حوزه شهری بودند.
وی با اشاره به محدودیت‌ ناشی از کاهش نزولات جوی و به دنبال آن کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی گفت: یکی از برنامه هایی که باید همواره موردتوجه قرار گیرد مدیریت مصرف انرژی است که محدود به فصل خاصی از سال نبوده و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی ادامه داد:در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در این مدت تعداد یک هزار و ۵۷۰  دستگاه کنتور دستکاری شده و یا معیوب در اهواز شناسایی و کنتور جدید جایگزین شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

منبع: ایرنا