عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ارایه خدمات و همکاری با دهیاران روستاهای شادگان که آمار واکسیناسیون آنها کمتر از ۵۰ درصد است ممنوع است. به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان شادگان با بیان اینکه تبلیغات منفی برای واکسیناسیون ضد سلامت مردم است، افزود: متاسفانه برخی‌ […]

عصر خوزستان:

همکاری دهیاران شادگان باجمعیت روستایی زیر ۵۰درصدواکسیناسیون قطع می‌شود

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ارایه خدمات و همکاری با دهیاران روستاهای شادگان که آمار واکسیناسیون آنها کمتر از ۵۰ درصد است ممنوع است.

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان شادگان با بیان اینکه تبلیغات منفی برای واکسیناسیون ضد سلامت مردم است، افزود: متاسفانه برخی‌ افراد با تبلیغ منفی علیه واکسیناسیون ضدسلامت مردم حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون به صورت مطلوبی در شادگان انجام نمی‌گیرد، بیان کرد:بدون شک اگر روند واکسیناسیون با مشارکت بیشتر مردم استقبال کنند، نتایج آن را در آینده‌ نزدیک خواهیم دید و سلامت مردم برابر ویروس تامین می‌شود.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هر چند هم اکنون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی بهترین راه در امان ماندن از کروناست اما نباید برای واکسیناسیون تبلیغ منفی شود و هر کسی این کار را انجام دهد علیه سلامت مردم اقدام کرده است.

صبری‌پور بیان کرد: تیم‌های بازرسی مرکز بهداشت و درمان شهرستان به دانشگاه‌های شادگان اعزام خواهند شد تا میزان تزریق واکسن توسط دانشجویان را بررسی کنند زیرا حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری مشروطه به داشتن کارت واکسیناسیون ‌است.

وی در ادامه خواستار استقبال جامعه فرهنگی شهرستان شادگان از طرح واکسناسیون شد و افزود: انجام واکسیناسیون با هدف قطع زنجیره شیوع بیماری صورت می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود فرهنگیان از این روند استقبال لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه به لحاظ شیوع ویروس کرونا وضعیت شهرستان‌ در وضعیت آبی است گفت: هرگونه غفلت و بی توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند باعث افزایش سرعت و گسترش این ویروس منحوس شود.

وی بیان کرد:ویروس کرونا در کمین همگان و تهدیدی برای سلامتی مردم است که تنها راه در امان ماندن از شر این ویروس منحوس رعایت فاصله اجتماعی، موازین بهداشتی و پروتکل‌ها و استفاده از ماسک است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا