عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب و عروق خرمشهر اختصاص یافت. سیدلفته احمدنژاد روز چهارشنبه ، بیان کرد: این پروژه مدت زیادی است که به خاطر کمبود اعتبار متوقف شده است که با پیگیری انجام شده این […]

عصر خوزستان:

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب خرمشهر

آبادان – ایرنا – نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب و عروق خرمشهر اختصاص یافت.

سیدلفته احمدنژاد روز چهارشنبه ، بیان کرد: این پروژه مدت زیادی است که به خاطر کمبود اعتبار متوقف شده است که با پیگیری انجام شده این مقدار اعتبار تخصیص داده شد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان قلب و عروق خرمشهر را بین ۶۰ تا ۷۰درصد اعلام کرد و افزود: براساس اعلام پیمانکار، این طرح تا ۱۰ ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری خواهد گرفت و برای بیش از ۲۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

احمدنژاد ادامه داد: اولویت کاری در خرمشهر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های اساسی مورد نیاز و ضروری مردم است.

وی گفت: امیدوارم مسوولان مربوطه با همت جمعی و برنامه‌ریزی مدون و صحیح، برای تکمیل این پروژه تلاش کنند.

احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی قلب و عروق خرمشهر به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال اجرا است. این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های مدرن خوزستان است که شامل بخش‌های جراحی و آنژیو قلب است.

احداث این بیمارستان از سال ۹۵ با انعقاد تفاهمنامه بین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد.

اجرای این پروژه با توجه به نزدیکی خرمشهر به شهر بصره عراق می‌تواند این شهر را به قطب گردشگری سلامت در بخش قلب تبدیل کند.

منبع: ایرنا