عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر گفت: بسیج بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و الهام بخش برای آزادی خواهان داخل و خارج از کشور است. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفان توسط امام خمینی(ره) افزود: تاسیس […]

عصر خوزستان:

امام جمعه خرمشهر:بسیج بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر گفت: بسیج بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و الهام بخش برای آزادی خواهان داخل و خارج از کشور است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفان توسط امام خمینی(ره) افزود: تاسیس بسیج مستضعفان بیانگر نگاه نافذ، واقع بینی، آینده نگری، اعتماد به مردم و تدبیر معجزه گونه حضرت امام خمینی(ره) در این امر بود که ما هرچه به جلوتر حرکت کنیم به عظمت، حکمت و برکات بسیج بیشتر واقف می‌شویم.

وی به برکات بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج عامل ایجاد امید، نشاط و تحرک در ملت و مسوولان و یکی از عوامل جلوگیری انحراف در رسیدن به اهداف نظام اسلامی، و ضامن انقلابی ماندن جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: روزی که جمهوری اسلامی ایران از انقلابی بودن فاصله بگیرد با رژیم‌های دیگر هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

امام جمعه خرمشهر به حضور بسیج در مناطق محروم خرمشهر اشاره کرد و گفت: به برکت هفته بسیج خدمات ارزنده ای با حضور مسوولان در مناطق کم برخوردار و بحرانی خرمشهر در این هفته انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور مسوولان در بین مردم ضروری است بیان کرد: مسوولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات و مسایل را از نزدیک لمس کنند و در همان جا قول برنامه‌ریزی و حل مشکلات را درحد امکان بدهند؛البته مردم خرمشهر قدرشناس هستند و اگر مطالبه ای دارند بر حق مطالبه می‌کنند و باید پاسخی مثبتی به آن داده شود.

کشف پرونده فساد خرمشهر

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه‌ها از کشف پرونده فساد از سوی شورای اسلامی شهر خرمشهر خبر داد و گفت: پرونده‌های فسادی در خرمشهر وجود دارد که اینها را کشف کردند و این مسیر باید ادامه پیدا کند و دوره باید دوره مبارزه با فساد باشد.

وی بدون ارایه جزییات بیشتر در این زمینه افزود: از هر اقدام قانونی مستند در برخورد با مفسدان و مفاسد با تمام وجود حمایت خواهم کرد و از دادستان خرمشهر خواستاریم که یک شعبه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل و در کمترین زمان رسیدگی کند.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها، به افزایش سگ‌های ولگرد در خرمشهر اشاره کرد و گفت: افزایش سگ‌های ولگرد در خرمشهر آسایش مردم را گرفته و از دادستان می‌خواهیم که با قاطعیت با مسوولان مربوطه در این رابطه برخورد کند.

امام جمعه خرمشهر فرارسیدن هفت آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت و ادامه داد: به برکت حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران، امروز در خلیج فارس و دریای عمان تسلط کامل داریم و به دریاهای دیگر و اقیانوس‌ها نیز راه یافته‌ایم.

منبع: ایرنا