عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت: ۲۰۰ دستگاه تبلت در یک سال گذشته بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌ شادگان توزیع شد. صالح فاضلی روز سه‌شنبه ، بیان کرد: این تعداد تبلت، توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و خیران برای استفاده دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) […]

عصر خوزستان:

۲۰۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند شادگان توزیع شد

آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت: ۲۰۰ دستگاه تبلت در یک سال گذشته بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان‌ شادگان توزیع شد.

صالح فاضلی روز سه‌شنبه ، بیان کرد: این تعداد تبلت، توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و خیران برای استفاده دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان تامین شد.

وی افزود: محرومیت شایسته دانش آموزان شهرستان شادگان نیست و باید همه برای رفع مشکلات آنها به ویژه در روستاهای محروم کمک کنند.

وی گفت: در سال‌های گذشته بسته‌های نوشت افزار به دانش‌آموزان بی بضاعت شادگانی اهدا می‌شد ولی پس از فراگیری کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری، با توجه به آموزش مجازی، اهدای تبلت در دستور کار قرار گرفت.

فاضلی به صدور مجوز آموزش حضوری ۹۰ درصد مدارس شادگان اشاره کرد و بیان کرد: هر مدرسه مجوز ۵۰ درصد از ظرفیت گنجایش خود برای برگزاری کلاس‌های حضوری آن هم سه روز در هفته را دارد.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد از دانش آموزان شادگانی تاکنون نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند و برای برگزاری کلاس‌های حضوری نیز موارد بهداشتی رعایت شده و امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، شرایط برای بازگشایی تدریجی و کامل مدارس در این شهرستان فراهم شود.

فاضلی گفت: برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تهیه لوازم مورد نیاز مدارس شادگان، به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با کمک شرکت‌هایی مانند فولاد و نیشکر این اعتبار تامین شود.

به گزارش ایرنا جمعیت دانش آموزی شادگان ۳۹ هزار نفر است که سه هزار معلم کار تدریس آنها را به عهده دارند.

منبع: ایرنا