عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان با فروش آنها تخلیه شده است. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، ولی اله حیاتی بیان کرد: تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی خوزستان در دستور کار قرار گرفته […]

عصر خوزستان:

بخش عمده‌ای از انبارهای اموال تملیکی خوزستان تخلیه شده است 

اهواز – ایرنا – معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: بخش عمده‌ای از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان با فروش آنها تخلیه شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، ولی اله حیاتی بیان کرد: تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی از این اموال تعیین تکلیف شدند و به مرحله فروش رسید و بخشی از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان تخلیه شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه قرار است بخش تخلیه شده انبارها برای بقیه اموال استفاده شود گفت: در این زمینه به صورت مستمر نشست‌هایی را برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی‌ لازم بین دستگاه‌ها ایجاد شود و بتوانیم کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی به ویژه کالاهای فاسد شدنی و اشتعال زا را تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش ایرنا  براساس قانون، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وظیفه تعیین تکلیف کلیه اموال تملیکی دولت با رعایت توامان حقوق مردم و صرفه صلاح دولت را به ‎‌عهده دارد؛ طبق قانون، سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است.

طبق قانون تشکیل این سازمان، هرگونه اموال و دارایی که طبق شرایط خاصی به مالکیت دولت در می‌آید باید در اختیار این سازمان قرار گرفته و تا تعیین تکلیف آن (فروش، واگذاری، استرداد و غیره)، اداره و نگهداری این اموال به‌عهده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خواهد بود.

منبع: ایرنا