عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از تشکیل تیم‌های فوتبال پایه این باشگاه و آغاز فعالیت آنها در هفته جاری خبر داد. ابوذر شجاعی برجویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد: در جهت توسعه ورزش فوتبال مسجدسلیمان و استان ‌خوزستان و با هدف کشف […]

عصر خوزستان:

تیم‌های فوتبال پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان تشکیل شد

اهواز – ایرنا – مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از تشکیل تیم‌های فوتبال پایه این باشگاه و آغاز فعالیت آنها در هفته جاری خبر داد.

ابوذر شجاعی برجویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد: در جهت توسعه ورزش فوتبال مسجدسلیمان و استان ‌خوزستان و با هدف کشف استعدادها و پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان،تیم‌های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان از روز چهارشنبه هفته جاری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام در سال‌های آینده می‌تواند به فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان کمک شایانی کند،افزود: با تشکیل تیم های پایه، این امکان برای جوانان شهرستان و خوزستان مهیا شده تا توانایی خود را در زمین فوتبال به نمایش بگذارند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: استعداد و ظرفیت خوبی در شهرستان مسجدسلیمان و خوزستان وجود دارد که باید در تیم‌های پایه رشد و خود را به فوتبال کشور معرفی کنند.

وی افزود: در فوتبال روز دنیا داشتن آکادمی‌ و تیم‌های پایه نقش به سزایی در موفقیت آن باشگاه و به ویژه تیم بزرگسالان آن دارد.

شجاعی بیان کرد: با راه‌اندازی تیم‌های پایه و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، امیدواریم که این اتفاق در سال‌های آتی در بهتر شدن روند تیم بزرگسالان باشگاه نفت مسجدسلیمان اثرگذار باشد.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اکنون با ۶ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایرنا