عصر خوزستان: عکس تزیینی استاهواز-ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هشت فرد گرفتار در میان دود و شعله های آتش در یک مجتمع مسکونی در اهواز توسط امدادگران این سازمان نجات یافتند. به گزارش ایرنا به نقل از  اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، ابراهیم قنبری […]

عصر خوزستان:

نجات جان هشت نفر از حادثه آتش سوزی در اهواز

عکس تزیینی است
اهواز-ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هشت فرد گرفتار در میان دود و شعله های آتش در یک مجتمع مسکونی در اهواز توسط امدادگران این سازمان نجات یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از  اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، ابراهیم قنبری با بیان اینکه این آتش سوزی صبح امروز سه شنبه در طبقه سوم یک مجتمع ۱۵ واحدی در منطقه کیانپارس اهواز رخ داد افزود: نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع اهالی ساکن در این مجتمع را نجات دادند. 
وی افزود: حریق از اتاق خواب طبقه سوم این مجمع مسکونی واقع در خیابان ۱۸ غربی کیانپارس شروع و به تراس طبقه چهارم سرایت کرده بود.
قنبری با بیان اینکه بخشی از این مجتمع بر اثر آتش سوزی دچار آسیب شده است اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با مهار شعله های آتش ، اقدام به تخلیه ساکنان گرفتار در میان دود و شعله ها نمودند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است، بیان کرد: دود ناشی از آتش به  وسیله دستگاه فن فشار مثبت تخلیه شد.

منبع: ایرنا