عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۵۲۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در این شهرستان شناسایی شده‌اند که تاکنون ۱۵۰ نفر از آنها جذب کلاس درس شده‌اند. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شادگان بیان […]

عصر خوزستان:

۵۲۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان شادگان شناسایی شد

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۵۲۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در این شهرستان شناسایی شده‌اند که تاکنون ۱۵۰ نفر از آنها جذب کلاس درس شده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شادگان بیان کرد: با حمایت مالی و رفع فقر از دانش‌آموزان بازمانده و توسعه عدالت آموزشی می‌توانیم بخشی از آمار بیسوادی شهرستان شادگان را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های ادارات، دهیاری‌ها، خانه‌های بهداشت، و شوراهای اسلامی نسبت به شناسایی و جذب افراد بیسواد و کم‌سواد در شهرستان شادگان اقدام شود.

صبری‌پور گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق برای جذب افراد بیسواد پیش رفته و با قدردانی از افراد آموزش یافته زمینه تشویق سایر افراد بیسواد را برای فراگیری تحصیل فراهم کنیم. ‎

به گزارش ایرنا جمعیت دانش آموزی شادگان ۳۹ هزار نفر است که سه هزار معلم کار تدریس آنها را به عهده دارند.

منبع: ایرنا