عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – استاندار خوزستان از اداره کل راه و شهرسازی خواست مشکلات مسکن مهر خرمشهر را هر چه سریعتر برطرف کند. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از مسکن مهر خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی مسکن مهر خرمشهر اداره کل راه […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان:مشکلات مسکن مهر خرمشهر هر چه سریعتر مرتفع شود

آبادان – ایرنا – استاندار خوزستان از اداره کل راه و شهرسازی خواست مشکلات مسکن مهر خرمشهر را هر چه سریعتر برطرف کند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از مسکن مهر خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی مسکن مهر خرمشهر اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ضمن حضور در این منطقه ملزم به برطرف کردن مشکلات مسکن مهر این شهر است تا اهالی سکونت بهتری داشته باشند.
وی با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای خرمشهر بیان کرد: مناطق حاشیه‌ای شهر خرمشهر متاسفانه به لحاظ شبکه فاضلاب، زیرساخت شهری و جمع آوری زباله با مشکلات زیادی مواجه است لذا اداره کل آب و فاضلاب استان و شهرداری خرمشهر برای رفع مشکلات این مناطق باید اقدام کنند.
خلیلیان با بیان اینکه خرمشهر دین خود را به کشور ادا کرده افزود: مردم خرمشهر حق بزرگی بر گردن مسئولان کشور دارند و طبیعتا نباید شاهد چنین وضعیت نامناسبی  در این شهر باشیم.
وی با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه گفت: ادامه راه شهدا وظیفه ای ملی است .

استاندار خوزستان همچنین موزه دفاع مقدس خرمشهر را یاد آور  فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در این موزه ایثارگری رزمندگان و عظمت دوران دفاع مقدس همچنین تلاش بزرگ رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر و دفاع از کشور به تصویر کشیده شده است.

استاندار خوزستان روز پنجشنبه ضمن حضور در آیین استقبال از پیکر ۵۸ شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس در مرز بین المللی شلمچه از مناطق بحرانی و مسکن مهر خرمشهر دیدن کرد.

منبع: ایرنا