عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر کشور برابر حریف خود متوقف شد. به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر ذوب آهن متوقف شد

اهواز – ایرنا – تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر کشور برابر حریف خود متوقف شد.

به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، جاسم کرار ( ۵۵ سینا خادم پور)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی محسن زاده، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان و هاتف نادری برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پارسا جعفری، آرمان قاسمی، بابا محمدی(۷۰ – مسعود ابراهیم زاده)، امیرمحمد پناهی(۷۰ – رضا خالقی فر)، سجاد جعفری، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی، مرتضی خراسانی ( ۵۵ عارف رستمی) ترکیب تیم ذوب آهن را تشکیل دادند.

در دقیقه ۳۷ این دیدار جاسم کرار با یک ضربه استثنایی دروازه ذوب آهن را باز کرد همچنین در دقیقه ۶۳ عارف رستمی در یک صحنه تک به تک گل مساوی بخش بازی را به سود ذوب آهن به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی بود که علیرضا ایلدروم و  دانیال باشنده او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار مجتبی لطفی بازیکن نفت مسجدسلیمان یک‌کارت زرد دریافت کرد.

تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی به ترتیب با ۱۱ و هفت امتیاز در مکان نهم و سیزدهم جدول جای گرفتند.

منبع: ایرنا