عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن که عصر جمعه با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود. به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند. […]

عصر خوزستان:

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن که عصر جمعه با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان که سومین بازی فصل خود را در ورزشگاه خانگی انجام می‌داد در دیدار برابر ذوب آهن انگیزه زیادی داشت تا اولین پیروزی خانگی خود را کسب کند، در سوی مقابل تیم ذوب آهن پس از شکست مقابل مس در هفته قبل، در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود که اندوخته خود را بیشتر کند.

در نیمه نخست بازی، شاگردان فراز کمالوند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ذوب آهن توپ و میدان را در دست داشت و گل خورده خود را جبران کرد.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند؛ همچنین ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند. این دیدار بدون حضور خبرنگاران بود.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

جاسم کرار هافبک عراقی و سرشناس نفتی ها که گل اول بازی را به ثمر رساند در دقیقه ۵۵ به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

عرفان رستمی در دقیقه ۶۳ بازی گل تساوی بخش ذوب آهن را به ثمر رساند، ذوبی ها در اواخر بازی موقعیت های بسیاری روی دروازه نفت خلق کردند که موفق به گلزنی نشدند.

کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی همچون دیدارهای قبل نفت مسجدسلیمان چندان مطلوب نبود که نارضایتی هواداران ۲ تیم را در فضای مجازی به همراه داشت.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان در روی یک صحنه‌ به داوری معترض شدند.

در اوایل نیمه دوم توپ درون محوطه جریمه به دست بازیکن ذوب آهن اصابت کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در پایان بازی برخی از اعضای کادر فنی نفت مسجدسلیمان قصد داشتند به سمت داور بروند که دیگر اعضای نیمکت مانع از این کار شدند.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان از راه دور با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند.

۲ هفته گذشته در بازی نفت مسجدسلیمان و مس داور یک پنالتی به سود مس اعلام کرده بود که تیم نفت به آن اعتقادی نداشت. مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان سه باخت اخیر تیم خود را بر اثر اشتباه داوری می‌دانند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با هفت امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم ذوب آهن با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول ایستاد.

منبع: ایرنا