عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه خوزستان گفت: برگزاری مستمر همایش‌های پیاده‌روی می‌تواند فرهنگ ورزش کردن را در میان خانواده‌ها نهادینه کند.  به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز پرستار در اهواز بیان کرد: امیدوارم که این گونه برنامه ها ادامه پیدا کند و بتوانیم […]

عصر خوزستان:

همایش‌ پیاده‌روی در نهادینه کردن ورزش بین خانواده‌ها موثر است

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه خوزستان گفت: برگزاری مستمر همایش‌های پیاده‌روی می‌تواند فرهنگ ورزش کردن را در میان خانواده‌ها نهادینه کند. 

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز پرستار در اهواز بیان کرد: امیدوارم که این گونه برنامه ها ادامه پیدا کند و بتوانیم نشاط را که همه طالب آن هستند با حضور در مراکز ورزشی به ویژه برپایی همایش های خانوادگی به جامعه برگردانیم.

وی افزود: از افرادی که این برنامه را تدارک دیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با توجه به علاقه مندی و حمایت شخص استاندار، همایش های پیاده روی خانوادگی هر هفته در روزهای جمعه برای مردم سراسر استان برگزار شود.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: این همایش با هدف تقویت روحیه شور و نشاط همگانی برگزار شده و امیدواریم در ایام و مناسبت‌های مختلف نیز شاهد همچنین برنامه‌هایی باشیم.

وی با بیان اینکه ورزش کردن به وی‍ژه همایش های پیاده‌ روی‌ خانوادگی باعث افزایش سلامت عمومی جامعه خواهد شد افزود: سلامت مردم همیشه باید برقرار باشد و همایش پیاده روی نقش مهمی در این زمینه دارد و باعث شادابی و نشاط مردم می شود.

در ادامه عبدالرضا جانگران نژاد رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز گفت: هر ساله به مناسبت روز پرستار مراسمی در سالن های ورزشی برگزار می شد اما امسال همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرسنل بهداشت و درمان و عموم مردم برگزار شد تا علاوه بر تبلیغ ورزش همگانی، مراسم بزرگداشتی برای مدافعان سلامت برگزار شود.

وی به روند واکسیناسیون در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون به خوبی در حال انجام است و بسیج جامعه پزشکی در کنار دانشگاه علوم پزشکی با برقراری اکیپ های ثابت و سیار به امر واکسیناسیون مشغول است، از مردم استان درخواست داریم در امر واکسیناسیون مشارکت کنند تا با افزایش میزان تزریق واکسن، از اپیدمی مجدد جلوگیری شود. 

جانگران نژاد گفت: اکنون حدود ۷۰ تیم سیار و ۱۶ واحد سیار واکسیناسیون در مناطق مختلف استان در حال فعالیت بوده و امیدواریم هر چه سریع تر این بیماری ریشه کن شود.

به گزارش ایرنا همایش پیاده روی خانوادگی در محل بلوار ساحلی اهواز حدفاصل کتابخانه مرکزی تا پل طبیعت با حضور مسئولان استان و جمعی از مردم برگزار شد.

در مسیر همایش ایستگاه های سنجش سلامت دایر شده بود و این امکان برای شهروندان فراهم شد تا از سلامت خود مطلع شوند.

این برنامه با تقدیر و تجلیل از پرستاران بیمارستان های مختلف حاضر در مراسم پایان یافت. 

منبع: ایرنا