عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شهید سلیمانی را اسوه فداکاری در راه اسلام و وطن دانست و گفت: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب این شهید است. به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسن شاهوارپور جمعه در اختتامیه برنامه‌های روایت حبیب ویژه دومین سالگرد شهادت شهید سردار […]

عصر خوزستان:

تلاش و کار جهادی ثمره مکتب شهید سلیمانی است

آبادان – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شهید سلیمانی را اسوه فداکاری در راه اسلام و وطن دانست و گفت: تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم با کار جهادی ثمره مکتب این شهید است.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسن شاهوارپور جمعه در اختتامیه برنامه‌های روایت حبیب ویژه دومین سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در محل منطقه آزاد اروند اظهارداشت:شهیدسلیمانی نسبت به کشور، اسلام و مردم احساس وظیفه می‌کرد و خود را مدیون مستضعفان جهان اسلام می‌دانست و این خصلت بارز باعث شد تا وی در دل همه، عزیز و بلند مرتبه باشد.

وی از شهیدسلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب امام راحل یاد کرد و افزود:بیان شخصیت این شهید بزرگوار با زبان هنر برای جوانان باعث می‌شود تا آنان راه مقابله با سختی‌ها و موانعی که پیش رو داریم را با کار و تلاش جهادی انجام دهند.

سردار شاهوارپور ادامه راه مکتب حاج قاسم سلیمانی را یک ضرورت برای کشور به عنوان الگوی عملی مدیریتی و اجرایی دانست و گفت:کمک به برطرف کردن مشکلات کشور و کمک به مردم ادامه راه شهید سلیمانی است.

وی با بیان خاطره‌ای از حضور شهیدسلیمانی در زمان سیل ۹۸ در استان خوزستان افزود: سردار سلیمانی در کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با حضور در روستاها، جهادی و شبانه روزی مانند یک پدر جانفشانی کرد.

اجرای تواشیح، شعرخوانی، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی و رونمایی اجرای نماهنگ قهرمان ملت عشق برای اولین با  صدای محمد محتشمی از دیگر برنامه‌های آخرین روز از حضور کاروان روایت حبیب در آبادان بود.

برنامه های کاروان هنری ” روایت حبیب ” ویژه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری در حال اجرا است.

کاروان هنری “روایت حبیب” که حرکت خود را از زادگاه سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی در استان کرمان آغاز کرده است راهی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و کردستان شده و در مدت سه روز در استان خوزستان و شهرستان آبادان به اجرای برنامه می‌پردازد.

نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  ازبرنامه‌های روز دوم این کاروان در آبادان بود.

منبع: ایرنا