عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران که از جمعه شب در بسیاری از نقاط خوزستان آغاز شده تا روز سه‌شنبه ادامه دارد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: استقرار این سامانه بارشی در خوزستان، تا اواخر روز سه‌شنبه به ویژه […]

عصر خوزستان:

تداوم بارندگی در خوزستان تا روز سه‌شنبه

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران که از جمعه شب در بسیاری از نقاط خوزستان آغاز شده تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: استقرار این سامانه بارشی در خوزستان، تا اواخر روز سه‌شنبه به ویژه روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری، موجب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تند باد لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان، و بارش تگرگ در مناطق مستعد ، و بارش برف در ارتفاعات  استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات خوزستان آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: تا اوایل روز سه‌شنبه هفته جاری شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۲۵.۲ و دهدز با ۵.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۴.۳ و حداقل ۱۵.۳ درجه سانتیگراد گزارش شد.

در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در پل تنگ و بیدروبه اندیمشک به ترتیب ۸۰ و ۵۲ میلیمتر گزارش شده است.

منبع: ایرنا