عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور در منزل خانواده “امیره بروایه “از حرکت شجاعانه این کودک اهوازی که موجب نجات جان کودکی ۲ ساله شد تقدیر کرد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان وحید کیانی شنبه در […]

عصر خوزستان:

تقدیر از فرشته نجات کودک ۲ ساله در اهواز

اهواز- ایرنا – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور در منزل خانواده “امیره بروایه “از حرکت شجاعانه این کودک اهوازی که موجب نجات جان کودکی ۲ ساله شد تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان وحید کیانی شنبه در دیدار با خانواده این کودک اهوازی افزود: تربیت فرزندانی که در زمان مناسب بهترین تصمیم را می گیرند حیاتی است و می بایست در آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: امیره بروایه دانش آموز پایه اول ابتدایی که در اقدامی شجاعانه با هوشمندی توانست جان کودکی خردسال را از مرگ و خفگی در فاضلاب نجات دهد در قامت یک نیروی امداد و نجات ظاهر شد.

گفتنی است امیره بروایه نماد و مصداق یک شهروند مسوول و دختر شجاع و هوشمند اهوازی است که با عکس العمل به موقع خود توانست جان یک کودک خردسال را نجات دهد.

انتشار فیلم مربوط به سقوط کودکی خردسال در فاضلاب روباز در یکی از مناطق اهواز و نجات وی توسط امیره بروایه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

چند روز پیش نیز یک کودک ۲ ساله اهوازی بر اثر سقوط در کانال فاضلاب روباز در یکی از مناطق این شهر جان باخت.

در سایه بی توجهی شهرداری و شرکت فاضلاب اهواز نسبت به مسئولیت قانونی خود در رابطه با شبکه های فاضلاب روباز در سطح این شهر ، خانواده های اهوازی همچنان نگران جان کودکان خود می باشند.

منبع: ایرنا