عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فراخوان هشتمین کنگره ملی شعر نخل و کارون به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی با عنوان “سردار دل‌ها” در شهرستان شوشتر خبر داد. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

عصر خوزستان:

فراخوان هشتمین کنگره ملی شعر نخل و کارون در شوشتر اعلام شد

اهواز – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فراخوان هشتمین کنگره ملی شعر نخل و کارون به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی با عنوان “سردار دل‌ها” در شهرستان شوشتر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند افزود: این کنگره به منظور ارج نهادن به موضوعات مقاومت، ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی و در راستای تعالی بیش از پیش هنر و ادبیات، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و انجمن شعر اندیشه، برگزار می‌شود.

وی افزود: شاعران برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر از فراخوان کنگره ملی شعر نخل و کارون و ارسال آسان تر آثار خود می‌توانند از طریق شماره‌های ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲ و ۰۹۱۶۹۰۷۴۵۰۸ و یا ایمیل جشنواره به آدرس sardar.delha۴۰۰@gmail.com  اقدام کنند.

جوروند ادامه داد: مهلت ارسال اثر به کنگره ملی شعر نخل و کارون تا پایان دی امسال، و برگزاری این رویداد با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، بهمن ۱۴۰۰ در شوشتر خواهد بود.

وی گفت: در آیین پایانی این جشنواره ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شوشتر، به شاعران برگزیده لوح یادبود، تندیس و جوایز نقدی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی از پوستر این رویداد ارزشی در آیینی رونمایی خواهد شد افزود: بخش جانبی کنگره ملی شعر نخل و کارون، برپایی نمایشگاه پوستر و عکس با موضوع شهدای مدافع حرم و برگزاری نمایشگاه کتاب خواهد بود.

منبع: ایرنا