عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – بارش ۲۰ میلیمتر باران در روز شنبه باعث آبگرفتی معابر و سیلابی شدن خیابان‌ها در برخی مناطق آبادان شد. به گزارش ایرنا بارش نخستین باران پاییزی در آبادان شنبه باعث آبگرفتگی در کوی ذوالفقاری، بلوار ولایت، برخی از مناطق هسته مرکزی شهر، کارون، جمشیدآباد، فیه و کوی بهار این […]

عصر خوزستان:

نخستین باران در آبادان موجب آبگرفتگی خیابان‌ها شد

آبادان – ایرنا – بارش ۲۰ میلیمتر باران در روز شنبه باعث آبگرفتی معابر و سیلابی شدن خیابان‌ها در برخی مناطق آبادان شد.

به گزارش ایرنا بارش نخستین باران پاییزی در آبادان شنبه باعث آبگرفتگی در کوی ذوالفقاری، بلوار ولایت، برخی از مناطق هسته مرکزی شهر، کارون، جمشیدآباد، فیه و کوی بهار این شهر شد.

هم اکنون عوامل خدمات شهری آبادان در مناطق مختلف شهر آبادان در حال تخلیه آب از سطح معابر و محله‌ها هستند.

بارش باران باعث طراوت طبیعت این شهرستان آبادان شد و غبار را از چهره این شهر خاک گرفته شست.

بارش این نعمت الهی موجی از خوشحالی و شادی را نیز در دل مردم این منطقه ایجاد کرد و موجب امیدواری کشاورزان و به ویژه نخلداران به درپیش بودن سالی پربار و پر محصول شد.

رییس اداره هواشناسی آبادان به ایرنا گفت: مجموع بارندگی ثبت شده در این شهرستان در شنبه ۲۰ میلیمتر بوده است.

علی تابع‌الحجه افزود: سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز سه‌شنبه در منطقه فعال است.

اقدام نیروهای شهرداری آبادان برای رفع آبگرفتگی معابر

شهردار آبادان با اعلام آمادگی نیروهای این شهرداری برای حل مشکل آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی گفت: در پی بارش باران و آب گرفتگی برخی مناطق ،شهرداری آبادان با تمام ظرفیت خودرویی برای حل مشکل وارد عمل شده است.

حسین حمیدپور با اشاره به لایروبی ۸۰ درصد از کانال دفع آبهای سطحی این شهر گفت: لایروبی مسیر عبور فاضلاب، به روز رسانی ایستگاه های پمپاژ، به کارگیری پمپ های مکنده و لجن کش از جمله اقدام های صورت گرفته از سوی شهرداری آبادان برای به حداقل رسیدن مشکل آبگرفتگی معابر است.

منبع: ایرنا