عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر منطقه بانک سپه خوزستان گفت: وسایل و امکانات گرمایشی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که از سوی کارکنان این بانک از سراسر کشور تامین شده بود، بین زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان توزیع شد. علی محمدزاده داودی روز یکشنبه در گفت و گو […]

عصر خوزستان:

وسایل گرمایشی به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان اندیکا اهدا شد

اهواز – ایرنا – مدیر منطقه بانک سپه خوزستان گفت: وسایل و امکانات گرمایشی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که از سوی کارکنان این بانک از سراسر کشور تامین شده بود، بین زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان توزیع شد.

علی محمدزاده داودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تلاش شد تا از ظرفیت بسیج کارکنان و نیروهای مجموعه بانک سپه در سطح کشور برای کمک به زلزله زدگان اندیکا استفاده شود و در این راستا  ۷۰۰ تخته پتو به زلزله زدگان اندیکا و روستاهای اطراف این شهرستان اهدا شد.

وی با بیان اینکه همچنین تعدادی آبگرمکن و بخاری و وسایل گرمایشی برای مردم این مناطق ارسال شد، گفت: تلاش داریم تا از کمک این مجموعه در سطح کشور برای حمایت از مردم زلزله زده اندیکا به ویژه در فصل سرما استفاده کنیم.

در آبان امسال پنج زمین لرزه در شهرستان اندیکا به وقوع پیوست که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود.

طبق اعلام استاندار خوزستان در پی وقوع زمین لرزه در این شهرستان ۹۸۰ خانه تخریب و یکهزار و ۹۵۰ خانه دیگر نیز دچار آسیب شدند.این زمین لرزه‌ها بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال به شهرستان اندیکا خسارت وارد کرد.

منبع: ایرنا