عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاخیر بیش از ۴۰۰ هزار خوزستانی برای تزریق دز دوم واکسن خبر داد. به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و همت همکاران حوزه بهداشت، پوشش واکسیناسیون در خوزستان […]

عصر خوزستان:

تاخیر بیش از ۴۰۰ هزار خوزستانی برای تزریق دُز دوم واکسن

اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاخیر بیش از ۴۰۰ هزار خوزستانی برای تزریق دز دوم واکسن خبر داد.

به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و همت همکاران حوزه بهداشت، پوشش واکسیناسیون در خوزستان به ۸۲ درصد رسید اما نقطه آسیب و نگرانی، عدم مراجعه برخی افراد برای تزریق دز دوم است.

وی افزود: مردم باید بدانند دریافت فقط یک دز یعنی هیچ واکسنی تزریق نکرده اند لذا از همه این افراد درخواست می شود در اسرع وقت واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ‏با توجه به گسترش سریع و انفجاری سویه اُمیکرون، احتمالا در روزهای آینده تخت های بیمارستانی توسط کسانی پر خواهد شد که واکسن نزده اند یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند. 

وی افزود: کلیه افراد بالای ۱۸ سال درصورت گذشت سه ماه از دریافت نوبت دوم، حتما برای تزریق نوبت سوم خود اقدام کنند.

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی قرار دارند همچنین تاکنون بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

منبع: ایرنا