عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آمادگی لازم برای بازگشایی مجدد مراکز واکسیناسیون گفت: پیش از این ۴۰مرکز واکسیناسیون در اهواز فعال بود که مراکز خلوت و با مراجعه کمتر، تعطیل شدند. به گزارش ایرنا دکتر محمدحسین سرمست بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: […]

عصر خوزستان:

دانشگاه علوم پزشکی اهواز آمادگی بازگشایی مجدد مراکز واکسیناسیون رادارد

اهواز – ایرنا – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آمادگی لازم برای بازگشایی مجدد مراکز واکسیناسیون گفت: پیش از این ۴۰مرکز واکسیناسیون در اهواز فعال بود که مراکز خلوت و با مراجعه کمتر، تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا دکتر محمدحسین سرمست بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اکنون ۲۳ مرکز واکسیناسیون در اهواز فعال بوده همچنین مراکز واکسیناسیون شهید تندگویان و هلال احمر به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مراکز جامع سلامت اهواز دارای انواع واکسن بوده و کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند، افزود: از مردم انتظار داریم هرچه سریعتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اهمیت تکمیل فرایند واکسیناسیون گفت: بر اساس آمار در استان خوزستان باید ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت نوبت اول، دوم و سوم واکسن مراجعه کنند.

وی افزود: باید بدانیم که واکسن جای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را نمی‌گیرد لذا از مردم درخواست داریم بهداشت فردی را رعایت کنند.

اکنون همه شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند همچنین تاکنون بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

از ابتدای شیوع کرونا تا روز ۲۳ آذرماه حدود ۹ هزار و ۵۳۴ نفر در خوزستان جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا