عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: باوجود اینکه در آستانه هفته یازدهم لیگ هستیم ولی تیم ما هنوز هیچ پولی دریافت نکرده که این موضوع برای ما خسته‌کننده شده است.  به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهارداشت: به […]

عصر خوزستان:

منصوریان: هیچ پولی هنوز دریافت نکرده‌ایم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: باوجود اینکه در آستانه هفته یازدهم لیگ هستیم ولی تیم ما هنوز هیچ پولی دریافت نکرده که این موضوع برای ما خسته‌کننده شده است. 

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهارداشت: به طور قطع وقتی ۲ تیم هم‌ استانی با هم بازی می‌کنند کار سخت تر می‌شود.

وی با بیان اینکه شناخت کاملی از حریف داریم و دستیارانم خیلی کامل تیم فولاد را آنالیز کرده‌اند، افزود: اگر بازیکنانمان شرایط روحی و روانی ۲ بازی قبل را داشته باشند و با تمرکز و نظم تیمی مقابل حریف ظاهر شوند، می‌توانیم با دست پر اهواز را ترک کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان خواستار کمک مسئولان شهری و استانی و شورای تامین برای رفع مشکلات تیم شد و گفت: این‌ روزها مدیرعامل و هیئت مدیره ما چشم امیدشان به مسئولان شهر است ضمن اینکه شخصا با مسئولان پالایش و پخش آبادان صحبت کردم و قول هر نوع همکاری را دادند. 

وی افزود: هفته پیش در خدمت استاندار بودیم که قول همکاری داد و امیدواریم شورای تأمین به ما کمک کرده تا فعلا به خواسته اولیه‌ خود برسیم. 

منصوریان گفت: از تمام مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که واقعا از جان مایه گذاشتند و حدود پنج تا ۶ ماه هنوز یک ریال به منزل نبردند.

وی با بیان اینکه ما به شأن شهرمان احترام می‌گذاریم ولی دغدغه‌هایمان را هم خیلی دوستانه می‌گوییم، افزود: به‌ عنوان برادر کوچک‌تر از دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی درخواست دارم تا به زیرمجموعه‌ خود آقای اسکندری دستور بدهد که ما را در منطقه آزاد ببینند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه لبخند هوادار بعد از برد، بی‌قیمت است، اظهارداشت: بابت پیام آقای محمد بعد از برد برابر پدیده تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تیمش خیلی به‌هم ریخته است و نیاز به کمک‌ دارد، افزود: من روزی که آمدم قول دادم به خاطر شأن مردم آبادان دغدغه‌ها را از راه منفی بیان نکنم ولی انتظار دارم به ما کمک شود تا بتوانیم مردم آبادان را سربلند کنیم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان ساعت ۱۷ فردا جمعه در اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا