عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: اتوبوس سیار واکسیناسیون در راستای کمک به مراکز تجمیعی در حرم علی بن مهزیار مستقر شد. به گزارش ایرنا امراله مردانی روز جمعه در این خصوص به خبرنگاران اعلام کرد: این کار در قالب طرح شهید سلیمانی و با همکاری مشترک بسیجیان و […]

عصر خوزستان:

استقرار اتوبوس سیار واکسیناسیون در حرم علی بن مهزیار

اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: اتوبوس سیار واکسیناسیون در راستای کمک به مراکز تجمیعی در حرم علی بن مهزیار مستقر شد.

به گزارش ایرنا امراله مردانی روز جمعه در این خصوص به خبرنگاران اعلام کرد: این کار در قالب طرح شهید سلیمانی و با همکاری مشترک بسیجیان و مدافعان سلامت آغاز شد.

وی افزود: ساعت کاری این اتوبوس سیار از ساعت ۱۷ تا ۲۲ شب است لذا انتظار می رود همشهریان و زائرین بارگاه مطهر حضرت علی بن مهزیار که نوبت واکسن آنها فرا رسیده به این اتوبوس سیار مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به تزریق دز سوم در استان گفت: همچنان نگرانی ما نسبت به تاخیر شهروندان برای دریافت دز دوم است به گونه ای که تاکنون حدود ۴۰۰ هزار نفر نسبت به دریافت دز دوم خود مراجعه نکرده اند که امیدواریم هر چه زودتر واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شرق اهواز برای دریافت دز دوم خود مراجعه نکرده‌اند، افزود: ۶۹ هزار و ۱۱۷ نفر در شرق اهواز نسبت به دریافت نوبت دوم واکسن خود تاخیر دارند.

مردانی با بیان اینکه بهترین راه مقابله با سویه اُمیکرون، انجام واکسیناسیون است، گفت: سرعت انتشار اُمیکرون بالاتر از سویه های قبلی است لذا توصیه ما به انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و پرهیز از نشست های خانوادگی است.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از ساده انگاری کرونا افزود: هر چند روند بیماری در استان کاهشی است اما نباید تصور کرد که همه چیز تمام شده است.

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا