عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – حدود ۳۰۰ نفر از هواداران نفت مسجد سلیمان تیم خود را در دیدار مقابل فجرسپاسی از تپه‌های پشت ورزشگاه تشویق کردند. به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند. تیم نفت مسجدسلیمان […]

عصر خوزستان:

هواداران نفت مسجدسلیمان تیم خود را از تپه‌های پشت ورزشگاه تشویق کردند

اهواز – ایرنا – حدود ۳۰۰ نفر از هواداران نفت مسجد سلیمان تیم خود را در دیدار مقابل فجرسپاسی از تپه‌های پشت ورزشگاه تشویق کردند.

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان که چهارمین بازی فصل خود را در ورزشگاه خانگی انجام می‌داد در دیدار برابر فجرسپاسی انگیزه زیادی داشت تا اولین پیروزی خانگی خود را کسب کند؛ در سوی مقابل تیم فجرسپاسی پس از تساوی مقابل مس در هفته قبل برای بیشتر کردن اندوخته خود به مسجدسلیمان سفر کرد.

در نیمه نخست بازی، شاگردان فراز کمالوند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم فجرسپاسی توپ و میدان را در دست داشت اما نتوانست گل های خورده خود را جبران کند.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا، بازیکنان هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند؛ همچنین ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد؛ برخی از خبرنگاران شهرستان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

جاسم کرار هافبک عراقی و سرشناس نفتی ها در دقیقه ۳۲ به دلیل مصدومیت از زمین خارج و محمد بلبلی جایگزین او شد.

بلبلی در بدو ورود به زمین در دقیقه ۳۴ روی ارسال عالی مجید عیدی توانست با ضربه سر دروازه فجرسپاسی را باز کند تا تعویض طلایی کمالوند لقب بگیرد.

همچنین میرهادی میرجوان در دقیقه ۴۱ گل دوم بازی را به سود نفت به ثمر رساند؛ فجری‌ها در اواخر بازی موقعیت های فراوانی روی دروازه نفت خلق کردند ولی موفق به گلزنی نشدند.

قضاوت این دیدار برعهده حسین ترابیان بود که محمد عطایی و امیرمحمد داوودزاده در امر داوری به وی کمک کردند.

کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی همچون دیدارهای قبل نفت مسجدسلیمان چندان مطلوب نبود که نارضایتی هواداران این تیم را در فضای مجازی به همراه داشت.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند و در نیمه دوم کادر فنی فجرسپاسی روی چند صحنه‌ به داور بازی معترض شدند.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان از راه دور با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند.

هواداران نفت با برد این تیم، در خیابان های شهر مسجدسلیمان جشن شادی به راه انداختند. 

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۱۰ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تیم فجرسپاسی با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد.

منبع: ایرنا